Časté dotazy
Kdo mi pomůže s vysvětlením nového produktu?
Obchodní oddělení ČESKOLIPSKÉ TEPLÁRENSKÉ je připraveno projednat veškeré detaily nové smlouvy, odpovědět na případné dotazy a připravit dokumentaci k podpisu. Kontaktujte obchodní oddělení prostřednictvím e-mailu obchod.clt@enetiqa.cz nebo využijte telefonní kontakt na obchodníka.
Proč je sleva podmíněná vázaností?
Je to právě dlouhodobý partnerský vztah s našimi zákazníky, který nám zaručí možnost investic do efektivity soustavy. Zasmluvnění zákazníků na delší časové období nám tak umožňuje lépe plánovat výši a zaměření investic. Celý systém centrálního zásobování teplem tak může být stabilnější, z čehož budou profitovat zákazníci, kteří se navíc dlouhodobě zbaví jakékoli starosti o teplo.
Mohu někde vidět vzorovou dokumentaci?
Samozřejmě. Vzorová dokumentace je k dispozici online na našich webových stránkách v sekci Smluvní dokumentace věrnostního programu.
Jakou mám jistotu, že slevu opravdu v ceně tepla dostanu?
Slevu v ceně tepla oproti standardní ceně garantuje zákazníkovi nová smlouva s ČESKOLIPSKOU TEPLÁRENSKOU. V obsahu smlouvy je popsán cenový model, samotná sleva v ceně tepla a také její každoroční garance po dobu 5 let.
Jak bude garantováno, že ČESKOLIPSKÁ TEPLÁRENSKÁ nenavýší uměle standardní cenu?
Sleva ve výši 4 % je zaručena dlouhodobou smlouvou a garance této slevy je právě obsahem smlouvy. Náklady i zisk teplárny podléhají přísné regulaci ze strany Energetického regulačního úřadu. Cena pro zákazníky s dlouhodobou smlouvou bude vždy o 4 % výhodnější, než pro zákazníky bez dlouhodobého závazku.
Je sleva spojená i se snížením komfortu pro zákazníky? Změní se nějak poskytované služby?
ČESKOLIPSKÁ TEPLÁRENSKÁ se naopak snaží své služby neustále zlepšovat. Pravidelně provádí výzkum zákaznické spokojenosti a kromě plnění přísných parametrů pro výrobu tepla se věnuje dalším službám, které zákazníci čerpají v ceně tepla a nemusejí se tak již o nic starat. Stačí jen otočit kohoutkem.